Logo akcji

Oczyszczacz powietrza został przekazany naszej placówce przez Marszałka Województwa Małopolskiego w ramach realizacji projektu zintegrowanego LIFE pn. "Wdrażanie Programu Ochrony powietrza dla województwa małopolskiego- Małopolska w zdrowej atmosferze" współfinansowanego ze środków Programu LIFE Unii Europejskiej.

facebook

Statystyki

Użytkowników : 14
Artykułów : 26
Odsłon : 46044

Rekomendacje

Grupa 2 - Stokrotki
Zadania na listopad gr. II PDF Drukuj Email
Grupa 2 - Stokrotki - Zadania
Wpisany przez Joanna Gruszka   

Co słychać w grupie „Stokrotki” w miesiącu listopadzie?


1. Nauczymy się wierszy „Kto Ty jesteś? Polak mały!” oraz „Orzeł”. Wykonamy godło oraz flagę Polski.

2. Powtórzymy słowa hymnu narodowego oraz właściwej postawy podczas śpiewania.

3. Weźmiemy udział w uroczystej akademii z okazji 101 rocznicy odzyskania przez Polskę Niepodległości.

4. Będziemy rozmawiać o naszych rodzinach, wspólnie spędzanym czasie i nazwach poszczególnych członków rodziny.

5. Poznamy wybrane urządzenia gospodarstwa domowego i będziemy rozpoznawać ich dźwięki.

6. Wymienimy podstawowe prawa i obowiązkiprzedszkolaka w grupie przedszkolnej i rodzinie.

7. Porozmawiamy o zdrowiu, wymienimy zdrowe produkty, które wspomagają prawidłowy rozwój dziecka.

 

„Kto Ty jestes? Polak mały!”
Władysław Bełza

Kto ty jesteś?
Polak mały.

Jaki znak twój?
Orzeł biały.

Gdzie ty mieszkasz?
Między swemi.

W jakim kraju?
W polskiej ziemi.

Czym ta ziemia?
Mą ojczyzną.

Czym zdobyta?
Krwią i blizną.

Czy ją kochasz?
Kocham szczerze.

A w co wierzysz?
W Polskę wierzę.

 

„Orzeł”
Czesław Janczarski

Ten prześliczny dumny ptak

Biały orzeł- to nasz znak.

Aby znak ten dobrze czcić

Trzeba dobrym , dzielnym być.

Orle biały, Orle biały

Ty nasz polski znaku

Pod swe skrzydła kraj nasz cały

Weź królewski ptaku.

 
Rozkład dnia u "Stokrotek" PDF Drukuj Email
Grupa 2 - Stokrotki - Rozkład dnia
Wpisany przez Joanna Gruszka   

Ramowy rozkład dnia w grupie „Stokrotki” w roku szkolnym 2018/2019


6.30- 8.00 schodzenie się, zabawy dowolne w/pomysłu i zainteresowań dzieci z niewielkim udziałem nauczyciela;

8.00- 8.30 przygotowanie do zajęć, ćwiczenia ogólnorozwojowe (ćwiczenia wspierające percepcję wzrokową słuchową, grafomotorykę); zabawy ogólnorozwojowe (konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, badawcze); swobodne działania twórcze rozwijające zdolności manualne dzieci-indywidualne lub zespołowe; rozmowy kierowane zgodnie zainteresowaniami dzieci;

8.30-8.40 zabawy dydaktyczne wspierające rozwój dziecka;

8.40-8.45 ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe;

8.45-9.00 czynności higieniczne i samoobsługowe;

9.00- 9.30 śniadanie-wdrażanie zasad zdrowego żywienia i kulturalnego spożywania posiłku

i zabiegi higieniczne po śniadaniu;

9.30-9.50 zajęcia wychowawczo- dydaktyczne organizowane przez nauczyciela wspomagające całościowy rozwój dziecka;

(poniedziałek i piątek)

9.50-10.20 zabawy dowolne-realizacja pomysłów dzieci z niewielkim udziałem nauczyciela; prace porządkowe przed wyjściem na spacer, plac zabaw;

(wtorek)

10.00-10. 30- religia

10.30-11.45- spacery, obserwacje przyrodnicze, zabawy w ogrodzie, gry i zabawy sportowe;

(środa i czwartek)

9.30- 10.00. j. angielski

10.00-10.20 zabawy dowolne realizacja pomysłów dzieci z niewielkim udziałem nauczyciela:

(poniedziałek i piątek)

10.20- 11.45 spacery, obserwacje przyrodnicze, zabawy w ogrodzie, gry i zabawy sportowe;

11.45-12.00 czynności higieniczne i samoobsługowe;

12.00- 12.30 obiad i zabiegi higieniczne po obiedzie; właściwe zachowanie się przy stole podczas posiłku;

12.30- 13.00 odpoczynek-relaks przy muzyce, czytanie bajek, opowiadań;

13.00- 13.20zabawy ruchowe, zabawy dydaktyczne wspierające rozwój dziecka;

13.20-14.15 zabawy swobodne;

14.15-14.30 czynności higieniczne i samoobsługowe;

14.30-14.45 podwieczorek i zabiegi higieniczne po podwieczorku;

14.30- 14.45 zajęcia z gimnastyki korekcyjnej (w poniedziałek) w inne dni zabawa ruchowa, zabawy dydaktyczne wspierające rozwój dziecka;.

14.45-16.30 rozchodzenie się dzieci, swobodna działalność plastyczna, konstrukcyjno- techniczna, zabawy zespołowe i indywidualne, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, kontakty indywidualne z rodzicami;

 

 


feed-image Przedszkole Samorządowe | Czarny Dunajec