Logo akcji

Oczyszczacz powietrza został przekazany naszej placówce przez Marszałka Województwa Małopolskiego w ramach realizacji projektu zintegrowanego LIFE pn. "Wdrażanie Programu Ochrony powietrza dla województwa małopolskiego- Małopolska w zdrowej atmosferze" współfinansowanego ze środków Programu LIFE Unii Europejskiej.

facebook

Statystyki

Użytkowników : 15
Artykułów : 105
Odsłon : 58042

Rekomendacje

Zadania 29.06.-30.06. PDF Drukuj Email
Grupa 5 - Jagódki - Zadania
Wpisany przez Małgorzata Granat, Katarzyna Miętus   

„Jagódki” 29.06.2020-30.06.2020


PONIEDZIAŁEK 29.06.20r.

1. Słuchanie piosenki Przyszło lato

https://youtu.be/Ls4y1_s5czI

2. Rozmowa na temat treści piosenki

- gdzie można spędzać wakacje?

- co można robić podczas wakacji?

- przypomnienie zasad bezpieczeństwa podczas zabaw wakacyjnych

3. Gdzie można spędzać wakacje - oglądanie filmu Atrakcje w Bezpieczne Wakacje

https://youtu.be/CQkc4Dfe1aw

4. Dzieci wymieniają kolory

kolor nocy… (czarny),

kolor nieba… (błękitny),

kolor burzy… (granatowy),

kolor serca… (czerwony),

kolor wody… (niebieski),

kolor życia… (zielony),

kolor piasku… (żółty).

5. Utrwalenie wiadomości o Polsce

https://youtu.be/QfLskEai99U

6. Zabawy ruchowe na świeżym powietrzu z wykorzystaniem piłek, skakanek.

Gimnastyka korekcyjna:

1. Do tego ćwiczenia przyda się 1,5 l butelka z wodą (pełna). Stajemy na butelce i próbujemy utrzymać równowagę. Kto da radę dłużej?

2. Siadamy w dość dużym rozkroku, robimy skłony z pogłębieniem do lewej nogi ( „raz, dwa, trzy” większe pogłębienie, na „4” – prostujemy się), staramy dotknąć stopy. Powtarzamy tę samą aktywność do prawej nogi. Pamiętajmy o nogach prostych w kolanach

3. „Spadające gwiazdki” - odskakujemy z szeroko rozłożonymi w górę rękoma oraz szeroko rozstawionymi nogami. Lądujemy do półprzysiadu. (10 powtórzeń)

4. Bierzemy piłkę, odbijamy ją o podłogę i łapiemy stojąc w miejscu. To samo ćwiczenie możemy wykonać w ruchu. Każda wersję powtórzyć 4x.

5. „Samochody” – dzieci (samochody) jeżdżą po pokoju w dowolnym My pokazujemy kolory (ręcznik, szarfa, klocek itp.), czyli światła drogowe. Dzieci reagują: czerwony kolor – stoją, zielony – jadą.

 

WTOREK 30.06.20r.

1. Gimnastyka na wesoło

https://youtu.be/Vq4LxW6QX7I

2. Zabawa rozwijająca spostrzegawczość – O jakim miejscu mówię? Rodzic opisuje własnymi słowami jakieś miejsce znane dziecku, a ono próbuje podać jego nazwę.

3. Zabawa konstrukcyjna -rozwijanie precyzji ruchów.

Dziecko lepi na podkładce małe kulki z plasteliny i wykorzystuje je do łączenia wykałaczek. Buduje dowolne konstrukcje i mówi o nich..

4. Na wstępie zagadka:

Kto mi powie, jaki to czas
Gdy przedszkole idzie w las
Mama z Tatą w piłkę grają
I wszyscy się opalają.
W tym magicznym czasie
Grzyby rosną w lesie
Woda ciepła w morzu
W górach też nie gorzej
Lubię taki czas
Mogę długo spać, kto mi powie
Jak ten czas się zowie?
(WAKACJE)

5. Rozmowa na temat kończącego się roku przedszkolnego.

R. pyta swoje dziecko:
- Co najbardziej utkwiło Ci w pamięci z tego roku, który minął?
- Z kim najbardziej lubiłeś/lubiłaś się bawić?

- Czym lubiłeś/ lubiłaś się bawić?

6. Wykonanie kartki – „Moje wymarzone wakacje”.

Dziecko wykonuje ramkę na kartce. Do pracy można użyć różnorodnych materiałów np. plażę wykonać z kaszy gryczanej lub piasku. Z kolorowych gazet można powydzierać gotowe miejsca, połączyć, ponaklejać wedle uznania twórców.